חברת Wenger Senf היצרנית הבינלאומית של משקאות הוודקה בשפופרת, בחרה בעיצוב ישראלי למסע קידום המכירות שיוביל את שיווק שפופרות הוודקה בכל העולם.
לקראת השקת שפופרות הוודקה בישראל, הוכן line מוצרי שיווק וקד"ם ייחודי שמלווה את כל מהלכי החדרת הקונספט של שתיית קוקטייל וודקה בשפופרת. מוצרי קידום המכירות כוללים – בין השאר עיצוב ישראלי של השפופרת, עיצוב קופסאות למכירת שישיות של שפופרות, מעמד למכירת השפופרות ליד הקופה, מתקני ג'מבו המוצבים ברשתות שיווק.
חברת Wenger Senf, החברה האוסטרית בעלת הפטנט העולמי למכירות אלכוהול בשפופרת, בחרה בעיצוב הישראלי לעיצוב שיוביל את מהלכי השיווק הבינלאומיים של החדרת הוודקה בשפופרת. מנהלי החברה האוסטרית התרשמו מהקונספט והעיצוב שתוכנן והוכן ע"י חברת "אינטראקטיV" המתמחה במתן פתרונות עיצובים ובניית נראות לקידום מוצרים בנקודות מכירה.