אפקט זכתה בפרוייקט ניהול קשרי לקוחות בדורנט

חברת אפקט, מבית מטריקס הודיעה הבוקר על זכייתה בפרוייקט ניהול קשרי לקוחות CRM בדורנט חברת הליסינג המימונ ללקוחות פרטיים. הפתרון יאפשר לדורנט לשפר את האינטראקציה הן עם הלקוחות והן בתוך הארגון. שווי הפרוייקט נאמד בכחצי מיליון ₪.



"אפקט יישמה והטמיעה בדורנט מודול של שיווק, מכירות, וניהול לקוחות, תוך התממשקות לאתר אינטרנט ולמערכת התפעולית. זו זכייה נוספת שלנו בשוק הרכב, המצטרפת לזכיות נוספות כדוגמת מאיר חברה למכוניות ומשאיות, דויד לובינסקי, הרץ, דיימלר קרייזלר ועוד. אנו מוצאים כי מערכת Microsoft Dynamics CRM, הנה הפתרון המנצח בתחום ניהול קשרי הלקוחות לשוק הרכב", אומר יוסי חיימוב, מנכ"ל אפקט.



יוני רושה, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדורנט אומר כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אפקט וסומכים על מקצועיותה בתחום ה-CRM שנובעת מניסיונה הרב בתחום זה. בזכות המערכת שתוקם אצלנו נוכל לשדרג את רמת השירות ללקוח".



אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר