Cinterra Group נבחרה מבין משרדי יחסי ציבור גדולים אחרים למתג את הגרסה העברית בארץ של המשחק הפיננסי הראשון בעולם-
CASHFLOW
אלה שקראו את ספריו של רוברט קיוסאקי, זוכרים בוודאי את Cashflow. משחק הלוח הראשון מסוגו בעולם, המעניק חינוך פיננסי, מלמד אוריינות פיננסית ואת יסודות ההשקעה.
"המשחק Cashflow חשוב לכל מי שמתכוון ברצינות להיות מיליונר", מסביר קיוסאקי, העתיד לבקר בארץ לרגל השקת המשחק, "המשחק מלמד אנשים כיצד להמיר הכנסה מהשתכרות להכנסה פסיבית ולהכנסה מתיק ניירות ערך- שתי ההכנסות של העשירים".
בימים אלו מגיעה לארץ הגרסה העברית של המשחק ומשוערות מכירות גבוהות ביותר. "החדרת מוצר חדשני שכזה", מסבירה מיכאלה אלרם, מנכ"ל Cinterra Group, שנבחרה להוביל את מהלך ההחדרה של המשחק בישראל, "לאנשים שמאסו ב'מרוץ העכברים', המרוץ האינסופי לכיסוי המינוס, הינו חדשני מסוגו הן מבחינת שינוי אורחות החיים של כל משפחה החל משלב הבסיס שהוא שלב החינוך"." עוד מוסיפה אלרם כי הליך היח"צ יתבצע "מתוך אסטרטגיה עמוקה להחדרת חינוך פיננסי לישראל."
השקת המשחק בגרסתו העברית תיערך כאמור בנוכחותו של רוברט קיוסאקי במהלך חודש אוקטובר.