סוכנות DMC, דוניצה תקשורת שיווקית, זכתה בתקציב יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של חברת התוכנה מרקדו – Mercado Software. החברה, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בהרצליה, מפתחת פתרונות חיפוש, ניווט אינטואיטיבי וסחר אלקטרוני לחברות קטנות ובינוניות, רשתות קמעונאיות גדולות וארגוני מסחר B2B. פעילות יחסי הציבור תסייע לחברה לגייס כוח אדם איכותי הנדרש לה ופיתוח שיתופי פעולה עסקיים עם גופים ישראלים.
"אנו, כחברה בינלאומית, שואפים לרתום את כוח האדם האיכותי המצוי בתעשיית ההיי טק הישראלית לטובת מרכז הפיתוח שלנו בישראל", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "אנו מפתחים כאן את הדור הבא של מנועי החיפוש ופתרונות המסחר האלקטרוני, שיקלו על האתרים לטפל בהזמנות ומכירות ויעצימו את חווית המשתמש של גולשי האתרים".