דמות אנימציה חדשה לחבורת בזוקה- תום כהן

מותג MUST – עלית מקבוצת שטראוס העלה קמפיין טלוויזיה לפני כחודשיים במסגרתו הזמין את הצרכנים לצלם סרטון משעשע ומפתיע יחד עם בלון של MUST-בזוקה בפה בסיטואציה מעניינת ושנונה כדי להפוך לחלק מחבורת בזוקה ולככב בבדיחה הבאה של MUST – בזוקה .



סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה אמרה היום: "מסטיק -MUST בזוקה הפך מאז השקתו לפריט הנמכר ביותר בקטגוריית המסטיקים בישראל ולכן החלטנו השנה לצאת בפעילות שיווקית אשר הזמינה את הצרכנים להצטרף לחבורת BAZOOKA JOE, ובכך לחבר אותם לאייקון תרבותי שכולנו גדלנו עליו, תוך שימוש בפלטפורמה שיווקית אינטראקטיבית ורלוונטית לקהל היעד של המותג MUST".



תום כהן, 33, מת"א הינו מוזיקאי מגיל 16 אשר מופיע במועדונים יחד עם ההרכב Obsereve&Control אשר מנגנים מוזיקה אלקטרו אינדסטרייל. תום הוציא את אלבומו הראשון – Utopia, לפני כ- 3 שנים, אלבום זה זכה להצלחה גדולה בגרמניה, ארה"ב ובארץ. אלבומו השני אמור לצאת בחודשים הקרובים.


תום מספר כי הוא מכור למסטיק בזוקה עוד מהיותו ילד והוא לועס 40 מסטיקים בשבוע. בנוסף, יש לו אוסף גדול של בדיחות בזוקה אותן הוא אוסף מגיל צעיר מאד.


עם זכייתו אמר תום: " זה דבר היסטורי בשבילי לככב כדמות אנימציה בחבורת בזוקה ולכן אני נרגש מאוד להיות כחלק מהיסטוריית בזוקה בישראל".

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים