"לייף סטייל", מועדון הלקוחות של רשת סופר פארם, ממשיך השנה את המסורת השיווקית ומרחיב השנה את החגיגה השנתית לחודש שלם. 300,000 לקוחות המועדון יקבלו בימים אלו פנקס הטבות בן 60 שוברים, המקנים הנחות בהיקף של 30%-50%, בשווי כולל של למעלה מ- 2500 ₪. ההטבות ניתנות לכל חמש הרשתות של המועדון – סופר-פארם, מקדונלד'ס, טויס אר אס, בלוקבסטר, ואופיס דיפו.
מהנהלת המועדון נמסר כי ספינת הדגל של החגיגה השיווקית השנה היא החיבור בשת"פ לגורמי תייירות כך לספינת שיט התענוגות "רויאל קריביאן", במסגרתה יוגרל בכל יומיים נופש שבועי כולל טיסות הלוך ושוב לארה"ב בשיתוף חברת איסתא.
החגיגה תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף שיכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ושילוט בנקודות המכירה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה לאוויר ביום א', 18.11, תחת הסלוגן: "חופשת לייף סטייל בקריביים".
לרגל החגיגה יעוצבו סניפי הרשת באווירת נופש, ויכללו מוטיבים הלקוחים מסיפון האונייה, וצוות עובדי הסניפים ילבש תלבושות של מלחים. ההשקעה בחגיגה עומדת על למעלה מ- 3 מליון ₪.
רונן צורף, מנהל המועדון: "בחגיגת לייף סטייל בשנה שעברה ניצלו 76% מלקוחות המועדון את ההטבות. השנה הגדלנו את מספר השוברים ל- 60 (לעומת 48 שוברים אשתקד) והעמקנו את גובה ההנחות, כתוצאה מכך אנו צופים גידול של 12% במכירות המועדון במהלך החגיגה".
מועדון "לייף סטייל" הוקם בינואר 1998. המועדון כולל 300 אלף לקוחות, אשר 92% מהם פעילים (על פי נתוני הרבעון השלישי לשנת 2007). פעילות המועדון מהווה 27% ממחזור העסקאות של הרשת. תדירות הקניה של לקוחות המועדון בסניפי סופר פארם גדולה פי 2.5 מזו של לקוח רגיל , וסל הקניות הנו כפול .
אחוז ניכר מלקוחות המועדון הינם בגילאי 25-55 , בעלי השכלה אקדמאית. למעלה מרבע מהרכישות בסופר-פארם נעשות באמצעות כרטיס לייף סטייל.