האסטרטגיה של CROCKER הוכיחה עצמה: עלייה של 8%* במותג בקרב צעירים



אופנת CROCKER חתמה בתחילת 2007 על חוזה פרסום שנתי עם חברת לעומק התודעה, במהלכה, הועלה מידי חודש קמפיין תדמיתי שהשתנה אחת לארבעה חודשים. הסכם הפרסום נחתם במהלך חודש אפריל 2006 ומוערך בכ- 200,000 אלף דולר. פעילות הקד"מ התבצעה במהלך החודשים אפריל מאי ומוערכת בכ- 50,000 אלף דולר.


הקיץ של CROCKER נפתח בפעילות קד"מ ממוקדת שהופקה על ידי מחלקת הקד"מ של חברת לעומק התודעה במקומות הבילוי המובילים בארץ.



העלייה הגבוהה ביותר ברכישת מותג הג'ינס CROCKER נרשמה בקרב החיילים: 8.7%, עלייה של 6% בקרב גברים בגילאי 18-35, אחריהם סטודנטים ובליינים עם עליה של כ- 5%. במהלך שנת 2007 העלתה רשת האופנה CROCKER קמפיינים נוספים ע"ג שילוט חוצות, מודעות פרינט בעיתונים וקטלוג.



דקלה ברדה, מנהלת שיווק קרוקר ישראל, "כאשר הוחלט לצאת בקמפיין הייעודי לסגמנט הצעירים ידענו שמדובר בקמפיין המביא בשורה חדשנית בישראל. ההבטחה לחוויית קנייה ייחודית ובלתי נשכחת אכן מומשה".



זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף בחברת לעומק התודעה, נתוני הסקרים המובאים חיזקו את ההבטחה שלנו למנהלי אופנת קרוקר בישראל. אנחנו מודים להם על האמון שלהם במדיה הייחודית אותה אנחנו משווקים וביכולת שלנו להגיע בצורה ממוקדת לקהל הצעיר".

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1