שחר תקשורת שיווקית נבחרה לטפל בתקציב יחסי הציבור של VMware בישראל

חברת יחסי הציבור 'שחר תקשורת שיווקית', החולשת על שוק ה IT, היי-טק, חברות טכנולוגיות, אינטרנט ועוד, נבחרה לטפל בתקציב יחסי הציבור של חברת VMware בישראל. מדובר בחברת הוירטואליזציה המובילה וחברת התוכנה הרביעית בגודלה בעולם.



ליז רוזנבלט, מנכ"ל שחר תקשורת שיווקית מסרה כי "חברת VMware היא הפנים החדשות של השנה ושמה הפך לשם נרדף לוירטואליזציה. פתרונותיה המעולים מאפשרים חסכון כלכלי משמעותי לחברות בשל צמצום החומרה בחוות השרתים כמו גם חיסכון משמעותי בתחזוקה השוטפת באנרגיה ובמקום . הנפקתה לפני כארבעה חודשים היתה הגדולה ביותר במגזר הטכנולוגי בשלוש השנים האחרונות, כאשר מניית החברה זינקה ב-300 אחוזים תוך חודשיים. שווי החברה זינק מאז ההנפקה מ-10 מיליארד דולר לכ-40 מיליארד דולר".



לאור הגידול בשוק הוירטואליזציה והצלחתה בעולם ובישראל, החליטה החברה לפתוח פעילות עסקית עצמאית גם בישראל וגם בתורכיה, בניהולו של שמוליק ענתבי. לחברה מעל 4,500 עובדים ברחבי העולם.




אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)