בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל מבית יוניליוור, מציג מהפך בתחום מרככי הכביסה ומשיק את סדרת "בדין extra" – סדרת מרככי כביסה באריזה קומפקטית המעניקה יותר ריח לאורך זמן הכל בפקק אחד קטן. השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה כוללת של 6 מיליון ₪.
סדרת המרככים החדשה, הינה חלק מחדשות בינלאומית, פרי פיתוח של חברת יוניליוור בתחום מרככי הכביסה. בישראל מוערך שוק מרככי הכביסה ב- 144 מליון ₪ בשנה. את השוק מוביל מותג בדין המחזיק בנתח שוק של 34%. לקטגוריה 80% חדירה.
מסקרים שערכה יוניליוור בקרב צרכניות עולה כי נושא הריח הינו בעל חשיבות גבוהה ביותר בקרב צרכניות ובפרט כשמדובר בכביסה. ריח מסמל ניקיון, ריח טוב מבגדי ילדים נותן לאמהות תחושה טובה.
בנוגע לשימוש במרככי כביסה, דווח צרכניות כי מוסיפות לעיתים קרובות כמות גדולה יותר של מרכך מזו המומלצת כדי להבטיח עוצמת ריח גבוהה. עוד ציינו הצרכניות כי היו רוצות אריזה נוחה יותר לשימוש (פחות גדולה), ריח חזק יותר ולאורך זמן.
סדרת בדין extra מציעה סדרת מרככי כביסה בעלת טכנולוגיה ייחודית וחדשנית המעניקה לבגדים אקסטרא ריח (פי שלושה) לאורך זמן והכל בפקק אחד קטן. מוצרי הסדרה מוצעים בבקבוקים קומפקטיים בנפח 960 מ"ל (במקום בקבוקים בנפח 2 ליטר ו- 4 ליטר בבדין הקלאסי) כשפקק אחד קטן מספיק למכונה אחת עם כביסה במשקל 4 ק"ג. כל בקבוק מספיק ל- 24 כביסות.
קרן סער, מנהלת שיווק תחום הטיפוח הביתי ביוניליוור ישראל: "מותג בדין לוקח על עצמו אתגר גדול של שינוי הרגלי צריכה. כמותג מוביל אנו גאים להשיק מוצר שנותן מענה לצרכים שעלו מקרב ציבור הצרכנים ומהווה חדשנות אמיתית בקטגוריה. סדרת המוצרים החדשה,מעניקה בראש ובראשונה הרבה יותר ריח לבגדים ולאורך זמן. בנוסף מקלים מוצרי הסדרה על השימוש בזכות האריזה הקומפקטית. אנו בטוחים כי בזכות יתרונותיו של המוצר תכבוש הסדרה את מקומה בשוק המרככים בהצלחה רבה בדומה להצלחה בשווקים בחו"ל.".