comme il faut מפעילה תוכנית שיווקית בעלות של כמליון וחצי ₪

קום איל פו משיקה את קולקציית הקיץ ומסכמת את הפעילות השיווקית בסך של כמילון וחצי ₪ . הפעילות השיווקית כוללת הפקה והפצה של קטלוג בנושא הומור עצמי, תוכנית יחסי ציבור רחבה, פרסום מודעות והפקת אירוע מרכזי.



מארינה מקסימיליאן בלומין ומעין קרת ליוו את צילומי הקטלוג וממשיכות בפעילות כפרזנטוריות החברה.



"הצחקנו אותנו": אירוע פתחת הקיץ של קום איל פו יתקיים ב 1.4.2009 במועדון התיאטרון ביפו.



מארינה מקסימיליאן בלומין תבצע לראשונה שיר שנכתב במיוחד לאירוע. שחר סגל כתבה את המילים לשיר שכולו הומור וצחוק על קום איל פו.



באירוע ישתתפו קומיקאיות מובילות, כגון: מיקי קם, עלמה זק, אורנה בנאי ועוד. כל הכנסות האירוע יוקדשו למסלול הכשרה מקצועית עבור נשים שנחלצו מזנות באמצעות ארגון סלעית- עירית ת"א-יפו.



הליין החדש – "קלאסיק בייסיק" נכנס לחניות בשבועות האחרונים כתגובה למיתון ומתוך הצורך לתת ללקוחות המותג מענה גם בתקופה הזו.



בעקבות השינויים שזוהו על ידי חברת קום איל פו בהרגלי הצריכה של לקוחותיה, קיבלה ההנהלה החלטה להתחבר למצב ולהוביל מהלך של יצירת ליין חדש, תוך בחינת טווחי המחירים של קבוצת קום איל פו.


59% מפרטי המותג יכללו בליין החדש.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)