AXE מעלה סרטון טלויזיה וסרטון אינטרנט שנפסל לשידור בטלויזיה

יוניליוור ישראל המשווקת את AXE , מותג הדאודורנטים לגברים המוביל בעולם, עולה בקמפיין פרסום חדש לדאודורנט AXE BODY SPRAY, דאודורנט לכל הגוף, באמצעות מקאן אריקסון. הקמפיין, בהשקעה של כ-1.6 מיליון ש"ח, ממשיך את מיצובו של אקס כמותג צעיר שמטריף את הנשים.



הקמפיין מלווה בסיסמא: "Spray More Get More” והוא כולל שני סרטונים: האחד ישודר בטלויזיה, בערוצים 2, 10 24, ו- MTV בו נראה בחור מרסס שובל של אקס מדלת הכניסה לביתו ועד לחדר האמבטיה, כשחברתו שחוזרת מקניות עוקבת אחר הריח…. עד הטוויסט המפתיע.



הסרטון השני שנפסל לשידור בטלויזיה, ישודר רק באינטרנט באמצעות חברת RedHead. הקמפיין האינטרנטי יופץ תחילה כמייל ויראלי באמצעות אתר חבר'ה ובשלב שני יקרא לגולשים לצפות בסרטון המצונזר, אשר יעלה באתר אקס AxeEffect.co.il ובאתרים וואלה, נענע, one, icq, לילה, msn.



בנוסף, תיערך פעילות אינטראקטיבית חדשנית עם הצופים באמצעות חברת EMTV –" הנקודה הירוקה". לחיצה על הכפתור הירוק בשלט מוציאה את הצופה אל תוך עולם תוכן אינטראקטיבי של AXE המאפשר לצופה להיחשף למבצע מיוחד בנקודות המכירה (מארז במחיר מיוחד) ומשלב משחק אינטראקטיבי ייחודי, משעשע ונושא פרסים, שנכתב במיוחד ברוח מסר הקמפיין "SRAY MORE GET MORE" בו יכול קהל הצופים לרסס שביל של דאודורנט AXE דרך סדרה של מבוכים ולהוביל בחורות דרכם. 500 הצופים אשר יפתרו את המבוך ראשונים יזכו במארזי מתנה שיחולקו ע"י יוניליוור.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר