D-Media, חברת המדיה לאינטרנט של דפי זהב, רכשה מטוטאל מדיה מערכת המבצעת חיזוי מלאי של כל שטחי הפרסום באתר, ומאפשרת לנצלו באופן אופטימאלי. המערכת מאפשרת ניהול ההזמנות, הגשת קמפיינים פרסומיים ומדידתם – והיא משמשת אלפי אתרים מהגדולים בעולם.
חברת טוטאל-מדיה, נציגת דאבל קליק בישראל, הטמיעה בחברת D-Media, חברת המדיה לאינטרנט של דפי זהב, מערכת ניהול פרסום בשווי מאות אלפי שקלים. המערכת המתקדמת, Dart Enterprise 6.5 של DoubleClick, מאפשרת לאנשי המכירות של האתר לדעת בכל רגע, בזמן אמת, מהו מלאי שטח הפרסום הפנוי באתר וכיצד ניתן לנצלו. המערכת מבצעת חיזוי מלאי, ניהול ההזמנות, הגשת קמפיינים פרסומיים ומדידתם, והיא מתממשקת לכל המערכות הארגוניות כגון CRM ומערכות כספים. המערכת משמשת אלפי אתרים מהגדולים בעולם, בהם MySpace, AOL, eBay, CNN, וול סטריט ג'ורנל ועוד. בשנה שחלפה הטמיעה טוטאל מדיה מערכת דומה עבור msn, YNET, יד-2, נגה תקשורת ו- WinWin.
"הפרסום מהווה היום את ההכנסה העיקרית, אם לא הבלעדית, של אתרי האינטרנט. מערכת DE מאפשרת למנהלי האתר לנהל את אפיק ההכנסה הזה בממשק נוח, ידידותי ויעיל", אומר אמיתי טפלא, מנכ"ל טוטאל מדיה. " המערכת מאפשרת ל- D-Media להציע למפרסמים פרסום מפולח ואפקטיבי על פני כל הרשת שלה ולשלב בו חבילות ומוצרי פרסום מיוחדים – כגון פרסום בווידאו, Rich Media ועוד, תוך שליטה מלאה בכמות ובסוג המסרים הפרסומיים אליהם נחשף כל גולש", מדגיש טפלא. טפלא מוסיף כי עבור מנהלי האתר מהווה המערכת פתרון מלא לצורך ניהול כולל של תהליך הפרסום– חיזוי, תכנון, ניהול הזמנות, הגשה ודיווח וציין כי שיטת ההטמעה של טוטאל מדיה מספקת תמיכה מלאה בעברית והתאמה מלאה לדרישות העסקיות של כל אתר ושל כל פונקציה ניהולית בו.
"D-Media הוקמה במטרה לייצר רשת פרסום איכותית שתאפשר למפרסמים לפרסם בכל אתריה בו זמנית, או לבחור לפרסם בחלק מהאתרים ובכך ליהנות מחוזקה של הקבוצה ולהיאבק כגוש מדיה שיתמודד מול האתרים הגדולים", אומר אורן חפץ, מנכ"ל D-Media. "בחודשים שחלפו מאז הקמת החברה אנחנו רואים גידול של מאות אחוזים בקמפיינים המנוהלים ברשת האתרים שלנו. לאור מגמה זו, בשילוב עם הצטרפות של אתרים נוספים לרשת, החלטנו לחבור לטוטאל-מדיה וליהנות ממערכת ניהול המדיה המתקדמת בעולם."