חברת ההפקות והשיווק החווייתי EXP בבעלות אייל נאור משיקה חברה בת חדשה בתחום התוכן בשם "המתפרה". החברה החדשה תתפור שרותי קריאייטיב "על פי מידה" ללקוחות EXP וללקוחות עסקיים. הקמת החברה תואמת את האסטרטגיה המתבקשת בימים אלה, לפיכך תתמקד בשרותי תוכן הדורשים תקציבים קטנים יותר, מבוססי תכנים יצירתיים ושימוש במוצרי מדף מקוריים המהווים פלטפורמה ליציקת תכנים ספציפיים המותאמים בדיוק לכל מותג או חברה."המתפרה" מנוהלת ע"י הבמאית דנה יסן, מנהלת תוכן ראשית.
"המתפרה" תספק מענה לצורך ההולך וגובר בכותבים ותסריטאים לתחום האירועים העסקיים ותעסיק תחקירנים, כותבים, מעצבים, במאים ותסריטאים בוגרי בצלאל, שנקר והאקדמיה לקולנוע, אשר יספקו תכנים שיווקיים ייעודים לעולם התוכן של כל לקוח. לדברי אייל נאור, "אחת הבעיות הנפוצות בענף היא היעדר היכרות עם עולם התוכן של הלקוחות. לכן, הצבנו לעצמנו כמטרה להעסיק את מיטב התחקירנים והכותבים שיעניקו מענה מספק לצרכיה הייחודיים של כל חברה." בנוסף, מתמחה ה-"מתפרה" בייצור ואספקת מוצרי נראות מקוריים אשר יהוו פלטפורמה חווייתית להטמעת ערכי המותג של כל חברה באירועים עסקיים וקד"מ.
אייל נאור, מנכ"ל ובעלים EXP: "המתפרה תשדרג את תחום התוכן השיווקי באירועים וקד"מ, במיוחד בימים אלה, כשחברות מחפשות דרכים לצמצום עלויות ההפקות והאירועים." עוד הוסיף, כי המתפרה תספק פתרונות בשני תחומים: תקשורת שיווקית ותקשורת פנים ארגונית, כאשר זו האחרונה רלוונטית במיוחד בתקופה הנוכחית, שאינה מאופיינת באירועי עובדים גדולים. דווקא עכשיו, נחוצים יותר מתמיד פתרונות אחרים ויצירתיים לשמירה על קשר עם העובדים והגברת המוטיבציה הפנים ארגונים. לפיכך פונה המתפרה לשני קהלים מרכזיים – אנשי שיווק ומנהלי משאבי אנוש."
"חברת "המתפרה" נוסדה על בסיס יחידת תוכן שהייתה קיימת בתוך EXP, כאשר הבחירה שלנו להרחיב את יחידת התוכן לחברה עצמאית ללא תלות בשירותי ההפקה של EXP נועדה לאפשר פתרון לצורך האמיתי שזיהינו בשוק, ולספק שירותים גם לחברות הפקה אחרות, לקוחות סופיים ואף לאמנים עצמם המופיעים באירועים העסקיים."
בין הפרויקטים הראשונים של "המתפרה", אירוע "מוצר השנה" שיקיים "פורום שיווק" ב-08 בפברואר הקרוב במוזיאון ת"א.