H&O תחלק כרטיסי מועדון עם הטבות על גבי חלונות ראווה

קבוצת H&O יוצאת במהלך שיווקי לקראת החג, במסגרתו ייתלו על גבי חלונות הראווה של רשת חנויות H&O, קרטרס-אושקוש ומדרהוד מטרניטי ברחבי הארץ. כרטיסי מועדון אותם יוכלו העוברים והשבים לתלוש מחלונות הראווה באופן חופשי במשך חמישה ימים, בין התאריכים 9.9.15 ועד 13.9.15.




כרטיסי המועדון יזכו את בעליהם, בהצטרפות חינם למועדון הלקוחות למשך כ-4 חודשים (עד סוף השנה – ה- 31 בדצמבר), וכן הטבה ייחודית ומשתנה בכל כרטיס.



מדובר בקמפיין שמשיקה רשת H&O תחת הכותרת "מבצע הסתערות", באמצעות משרד הפרסום "מרחב –שקד". הקמפיין יעלה במדיה הדיגיטלית: באתר YNET, מאקו, וואלה, יוטיוב, פייסבוק ועוד. עלות הקמפיין כולל עלויות הפקת כרטיסי המועדון, מוערך ב- 3 מיליון שקל.


קמפיין האינטרנט הרחב יגבה את המהלך ויזמין את הקהל להצטרף למועדון גם דרך הרשת הדיגיטלית באמצעות המדיה, אתר החברה ופייסבוק החברה, כמו גם באמצעות המוכרות ברצפת המכירה.



לדברי עמיר משה מנכ"ל קבוצת H&O: "מועדון הלקוחות של הרשת הוא הגדול במדינה. מהלך זה יוביל לחיזוקו ושדרוגו ויעניק ערך מוסף למצטרפים החדשים מעבר להצטרפות חינם, שמהווה חיסכון של 80 ₪ לשנה. הלקוחות שיצטרפו במהלך ימים אלו, ייהנו מהטבות ייחודיות שיינתנו בכרטיסים אלו בלבד, שיהפכו את ההצטרפות לאטרקטיבית במיוחד בימים שלפני החג. אנו צופים הכפלת מספר חברי המועדון של רשת H&O בימים אלו".


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)