Jupiter Research: הפרסום באינטרנט יגדל ב- 21% ב- 2006; הפרסום בבאנרים סטטיים יקטן ב- 5 השנים הקרובות

חברת המחקר Jupiter Researchפרסמה השבוע בניו-יורק את התחזית החמש-שנתית שלה לתעשיית הפרסום המקוון בארה"ב. סה"כ תקציב הפרסום באינטרנט יגיע בשנת 2011 ל- 9% מההוצאה לפרסום בארה"ב או 26 מיליארד דולרים. על פי המחקר, המנוע של מגמת הגידול בפרסום המקוון הוא החיפוש המתומחר במנועי חיפוש (paid search) כבר בשנה שעברה ההוצאה לחיפוש מתומחר עברה את ההוצאה לפרסום באמצעות באנרים.



לדברי חיים אורן, מנהל Jupiter Research ישראל, מרכיבי הפרסום המקוון שיגדלו בחמש השנים הקרובות יהיו: פרסום מודעות "דרושים" (classified ), פרסום ווידאו ומדיות 'עשירות' (rich media ) שיבוא על חשבון הבאנרים הסטאטיים שהיו דומיננטיים עד כה ואשר צפויים לקטון בשיעור ממוצע חמש-שנתי של 7%.



האנליסטית אמילי רייני מסבירה שהסיבה לגידול בהוצאה לפרסום במנועי חיפוש היא העובדה שגדל מספר החברות המתחרות על הפרסום במילות חיפוש הקשורות למוצרים והשירותים שלהם באמצעות Google AdWords ומנועי חיפוש אחרים: מגמה המעלה את מחירי הפרסום במנועי החיפוש.


בנוסף לזאת, קיימת מגמה של מפרסמים במנועי חיפוש המתחילים לפרסם במספר רב יותר של מילות חיפוש.



ההוצאה לפרסום באינטרנט עולה על התחזיות, רק ב- 2005 שיעור הגידול קפץ ב- 40% והשנה אנו חוזים ששיעור הגידול יגיע ל- 21% . מגמה בולטת נוספת היא מעבר של מפרסמי מותגים בקטגוריות מוצרי צריכה, ויצרני מכוניות לשימוש בפרסום מקוון. ניתן להסביר את המגמה על רקע הירידה המובהקת באפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה והעלייה בשימוש במכשירי ווידאו דיגיטאליים שמאפשרים דילוג על פרסומות (Digital Video recorders). במקביל, נוצר גם היצע רחב של אפשרויות לפרסם באינטרנט בפורמטים של וידאו, אנימציה וכול' המגדילים את האפקטיביות של הפרסום המקוון.



לפרטים נוספים על המחקר: 03-767-6685, https://www.jupiterresearch.com/bin/item.pl/research:concept/1215/id=97503/

אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר