PUMA משיקה קולקציה מיוחדת לקראת אולימפיאדת בייג'ין ועולה בקמפיין פרסום עולמי

PUMA משיקה קולקציית אופנה מיוחדת לקראת אולימפיאדת בייג'ינג 2008 ובמקביל עולה בקמפיין עולמי רחב היקף לפרסום הקולקציה. הקולקציה הבינלאומית, אשר תושק במקביל גם בישראל, תעמוד במרכזו של קמפיין פרסום מקומי אשר יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית וקמפיין אינטרנטי. הקמפיין הישראלי עולה בהשקעה של כמיליון שקל ובאמצעות משרד הפרסום בריקמן.


את הקולקציה והקמפיין הפרסומי יובילו הנעליים הקלות ביותר בעולם, אשר עוצבו ע"י PUMA במיוחד לקראת האולימפיאדה ועבור האיש המהיר ביותר בעולם ומחזיק השיא העולמי בריצה למרחק 100 מ': חוסיין בולט. נעלי חוסיין בולט ישווקו בישראל במהדורה מוגבלת ובצבעים שונים, כאשר מספר מצומצם של דגמים אף נושא את חתימתו המקורית של האצן הג'מייקני.


אייל פינטו, מנהל השיווק של PUMA ישראל, מוסר: "אנו משיקים בימים אלה קולקציית אופנת ספורט מנצחת אשר תמשיך בחיזוק המותג כמוביל את הקטגוריה. אסטרטגיית המותג PUMA שמה דגש מרכזי על ערכים כחדשנות, ראשוניות ומצוינות, ואילו הפעילות היומיומית של המותג משמרת את הערכים ומחזקת אותם במטרה לכבוש טריטוריות נוספות"


PUMA הינה תומכת מרכזית בספורט בתחומים שונים. בנוסף לקולקציה החדשה המושקת לרגל האולימפיאדה, משיקה PUMA בימים אלה קולקציית שיט חדשה, זאת כחלק מפעילות מרכזית של המותג בתחום השיט והיאכטות ובמקביל להשקת יאכטה של PUMA במסגרת התחרות הבינלאומית היוקרתית VOLVO OCEAN RACE (VOR).

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל