"גלובס" נכנס לתחום הסחר האלקטרוני

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, נכנס לתחום הסחר האלקטרוני. העיתון חתם על הסכם שיתוף פעולה עם אתר האינטרנט www.24p.co.il, העוסק בהשוואת מחירים. במסגרת ההסכם רוכש גלובס בכמה שלבים עד 50% מהאתר.


אתר השוואת המחירים www.24p.co.il מציג כחצי מיליון מוצרים מיותר מ-1000 חנויות בשלוש שפות: עברית, רוסית וערבית.


תחום הסחר האלקטרוני מתפתח ומתאפיין בצמיחה גבוהה בארץ ובעולם. חשיבותם של מנועי המחירים הולכת ומתחזקת, ונמשכת המגמה כי השוק ימשיך בצמיחתו ויחזק את עוצמתו במהלך השנים הקרובות.


מנכ"ל גלובס, איתן מדמון מסר כי: "תחום הקניות באינטרנט צומח בקצב יציב ומהיר. שיתוף הפעולה עם P24 יעזור לנו ליצור פלטפורמת השוואת מחירים מובילה שתספק מענה נכון מכל מדיה ובכל שפה".


האתר P24 מופעל ע"י חברת "וירטק", בית תוכנה המתמחה בפיתוח פרויקטים מורכבים בשוק ההון בעלי ממשקי משתמש עשירים ואינטראקטיביים. לחברה ניסיון רב בתחומים שונים כגון: שוק ההון, מערכות פרסום באינטרנט, ומערכות e-commerce. הבעלים העיקריים של החברה הינם הראל טכנולוגיות בע"מ ווירטק מערכות מידע בע"מ.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים