"לעומק התודעה" המתמחה בשיווק ופרסום לצעירים רכשה את פעילות "חלונות פנים"

"לעומק התודעה", חברה המתמחה בפתרונות תקשורת שיווקיים לקהל בליינים צעיר בגילאי 18-30, סיכמה בימים אלה את רכישת פעילות חברת "חלונות פנים".



"חלונות פנים" הוקמה לפני שלוש שנים ע"י דין זהר והתמחתה במכירת מדיה בחדרי שירותים במקומות בילוי, במקביל לפעילותה של "לעומק התודעה". בבעלותה היו זיכיונות פרסום בחדרי השירותים של כ- 200 מקומות בילוי, "חלונות פנים" התמקדו בפרסום בבתי קפה ופאבים כאשר "לעומק התודעה" התמחו בלב ליבה של סצנת הבילויים והתמקדה במועדונים ובארים ובבעלותם זיכיונות פרסום ב- 300 מקומות בילוי.



חברת "לעומק התודעה" נוסדה בשנת 2003, והיום בעקבות המיזוג הפכה לזכיין הבלעדי בארץ לפרסום בחדרי השירותים. רכישת פעילות "חלונות פנים" מהווה מענה למפרסמים שצרכניו נמנים אף הם עם הבליינים הצעירים אך מעדיפים לבלות בבתי הקפה והמסעדות האופנתיות.


בבעלות החברה כיום, זיכיון לפרסום ב- 500 מקומות בילוי שונים, כ- 3,000 פני פרסום, ובכך מגיעה החברה לחשיפה חודשית כוללת של יותר מ- 2.5 מיליון איש.



שווי עסקת רכישת פעילות "חלונות פנים" מוערך בכ- חצי מיליון שקל. להערכת און גולדשטיין וזיו פופלבסקי מנכ"לים משותפים "לעומק התודעה", המיזוג יעלה משמעותית את הכנסות החברה בשנת 2006.



"שנת 2006 תשים את "לעומק התודעה" בעמדה של שחקן חיזוק חשוב עבור משרדי הפרסום והמפרסמים המעוניינים להגיע אל ה'מגזר הבלייני'. לאחר ש'מגזר הבליינים' בעט בכל מוסכמות המדיה, הוכיחו הבליינים שמסת הפרסום הפכה שקופה עבורם וזה הזמן שהדיאלוג איתם יהיה בגובה העיניים, בשפתם ובמקומות בהם הם אוהבים להיות" אומר און גולדשטיין: "היכולת שלנו כיום לפצל את הקמפיין למקומות בילוי מגוונים הופכת את חבילת הפרסום המוצעת כיום למפרסם לאפקטיבית יותר"

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1