"סולתם רדד" העבירה את תקציב יחסי הציבור שלה למשרד "זאביק דרור יחסי ציבור"

משרד "זאביק דרור יחסי ציבור" קיבל את תקציב יחסי הציבור של "סולתם רדד" ויטפל בפעילות התקשורתית השוטפת של המותג, רשת החנויות "סולתם רדד", במותג כלי היוקרה "מקסוול" וחברת הבת "הגביע" המייצרת כלים חד-פעמיים.



"סולתם רדד" חולשת על תחומי כלי הבישול והאירוח באמצעות שני מותגי בית: סולתם- בתחום הסירים ורדד בתחום הסכו"ם יחד עם מותג יבוא שלישי, Maxwell Williams, בתחום כלי ההגשה.



התקציב נוהל בשנים האחרונות בהצלחה רבה במשרד "בר תקשורת" והמעבר למשרד "זאביק דרור" נבע מהרצון לרענן את הפעילות התקשורתית של המותג ולעשות את המעבר התדמיתי לחברה הפועלת בתחומי הלייף סטייל.



משרד "זאביק דרור" מתמחה במותגים לצעירים, טרנד, אופנה וסגנון חיים.



תקציב "סולתם רדד" יטופל במחלקת הלייף-סטייל של המשרד.

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)