"שלטים מרעננים" יצננו את העוברים והשבים

"קוקה-קולה ישראל" תשיק לראשונה במהלך חודש אוגוסט "שלטים מרעננים" של המותג "ספרייט" בתחנות אוטובוס מרכזיות של חברת הפרסום JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס בעיר תל-אביב.
"השלטים המרעננים" יצננו את העוברים והשבים בימי הקיץ החמים באמצעות נתזי מים עדינים ומרעננים שייצאו מהם.


כמו כן, ייתלה ברחוב אבן גבירול בת"א שלט ענק עם אפקטים ויזואליים יוצאי דופן, אשר לאורכו יזלגו זרמי מים הממוחזרים בסירקולציה פנימית, להענקת תחושת רעננות סנסורית. השלטים צפויים להוות אטרקציה ולמשוך תשומת לב רבה.


המהלך הינו כחלק מקמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה, באינטרנט, בסלולר וברחובות ישראל למותג "ספרייט". הקמפיין הרב-פלטפורמי יחל בתחילת אוגוסט תחת הכותרת "Refresh It", כאשר מטרת הקמפיין היא להעצים את ערך הרעננות האולטימטיבית של ספרייט בשיאו של הקיץ הישראלי החם.
המגמה העולמית החדשה בעולם הפרסום דוגלת בפרסום אשר מעניק ערך למרחב האורבני בה הוא מופיע. רעיון ה"שלטים מרעננים", אשר יוכלו לצנן את העוברים והשבים במהלך החודש החם ביותר בשנה, מעביר את ערך הרעננות האולטימטיבית של ספרייט ואת המסר "Refresh It" שמלווה את המותג.



מהחברה ביקשו להבהיר כי כל השלטים מופעלים על ידי מנגנון מיוחד שמשתמש בסירקולציה של מים.



אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)