משרד "דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" החל לטפל בתקציב יחסי הציבור של תערוכת היין הבינלאומית ISRAWINEXPO 2008 שתתקיים בין התאריכים 26-28 בפברואר במרכז הירידים והקונגרסים.
בתערוכה, המהווה מקום מפגש בינלאומי לתעשיית היין, ליצרנים, יבואנים, קניינים מחו"ל, עיתונאים, משקיעים, אנשי רכש ומקבלי החלטות בתחום, יתקיימו מגוון כנסים וימי עיון, הן לאנשי המקצוע והן לקהל הרחב, אשר יציגו את מגוון היינות מהארץ ומהעולם, תוך מתן דגש לתוצרת הישראלית. כמו כן, יוצגו לראשונה החידושים והעזרים המקצועיים מהמתקדמים בתחום.
התערוכה מאורגנת ע"י מרכז הירידים והקונגרסים בשיתוף עם מגזין יין וגורמה ואיש הענבים, בחסות משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, משרד החקלאות, המכון הישראלי לייצוא ולשת"פ בין לאומי והמועצה לגפן היין.
בין לקוחות "דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" נמנים גם: צוותא-תיאטרון הפרינג' ופרוייקטים מיוחדים, חברת מרלין תקשורת, ניהול נטו, הקרן החדשה לישראל, שתי"ל שירותי תמיכה וייעוץ לארגונים לשינוי חברתי של הקרן החדשה לישראל ועוד.