"דיירקט ליין" חילקה 200,000 ערכת חווייתיות כחלק מהשקת סדרת שלגוני "מילק טיים" של "שטראוס"

חברת "דיירקט ליין", החברה הגדולה בארץ לדיוור ישיר, חילקה בימים אלה כ – 200,000 ערכות חווייתיות על ידיות הבתים, כחלק מהשקת סדרת שלגוני "מילק טיים" (MILK TIME) לילדים של "שטראוס".



מ"שטראוס" נמסר כי תקציב ההפצה עמד על 300,000 ₪ והיא נערכה בכל רחבי הארץ, באיזורים עם אחוז גבוה של משפחות וזוגות צעירים עם ילדים, כולל אוכלוסיה חרדית, המוגדרת חלק מקהל היעד של השלגון.



מחברת "דיירקט ליין" נמסר כי הערכה שפותחה במיוחד עבור "שטראוס" כוללת: עלון הסבר על חשיבות צריכת הסידן בגיל צעיר, מד סידן המאפשר הבנה של כמויות הסידן הדרושות מול צריכה בפועל במוצרי מזון שונים, ערכת משחק מגנטים לילדים שניתן להרכיב בעזרתו פרצוף וקופון הנחה בשווי 5 ₪ לעידוד התנסות בסדרת המוצרים החדשה.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן