"דיירקט ליין" חילקה 200,000 ערכת חווייתיות כחלק מהשקת סדרת שלגוני "מילק טיים" של "שטראוס"

חברת "דיירקט ליין", החברה הגדולה בארץ לדיוור ישיר, חילקה בימים אלה כ – 200,000 ערכות חווייתיות על ידיות הבתים, כחלק מהשקת סדרת שלגוני "מילק טיים" (MILK TIME) לילדים של "שטראוס".



מ"שטראוס" נמסר כי תקציב ההפצה עמד על 300,000 ₪ והיא נערכה בכל רחבי הארץ, באיזורים עם אחוז גבוה של משפחות וזוגות צעירים עם ילדים, כולל אוכלוסיה חרדית, המוגדרת חלק מקהל היעד של השלגון.



מחברת "דיירקט ליין" נמסר כי הערכה שפותחה במיוחד עבור "שטראוס" כוללת: עלון הסבר על חשיבות צריכת הסידן בגיל צעיר, מד סידן המאפשר הבנה של כמויות הסידן הדרושות מול צריכה בפועל במוצרי מזון שונים, ערכת משחק מגנטים לילדים שניתן להרכיב בעזרתו פרצוף וקופון הנחה בשווי 5 ₪ לעידוד התנסות בסדרת המוצרים החדשה.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1