חברת "דיירקט ליין", החברה הגדולה בארץ לדיוור ישיר, חילקה בימים אלה כ – 200,000 ערכות חווייתיות על ידיות הבתים, כחלק מהשקת סדרת שלגוני "מילק טיים" (MILK TIME) לילדים של "שטראוס".
מ"שטראוס" נמסר כי תקציב ההפצה עמד על 300,000 ₪ והיא נערכה בכל רחבי הארץ, באיזורים עם אחוז גבוה של משפחות וזוגות צעירים עם ילדים, כולל אוכלוסיה חרדית, המוגדרת חלק מקהל היעד של השלגון.
מחברת "דיירקט ליין" נמסר כי הערכה שפותחה במיוחד עבור "שטראוס" כוללת: עלון הסבר על חשיבות צריכת הסידן בגיל צעיר, מד סידן המאפשר הבנה של כמויות הסידן הדרושות מול צריכה בפועל במוצרי מזון שונים, ערכת משחק מגנטים לילדים שניתן להרכיב בעזרתו פרצוף וקופון הנחה בשווי 5 ₪ לעידוד התנסות בסדרת המוצרים החדשה.