"הדיה" תוביל את קמפיין הנראות של מבצע "פותחים את השנה 10 עם שטראוס"

הדיה נוטלת חלק בעיצוב האסטרטגיה השיווקית בקמפיין החדש של חברת שטראוס. זירת הפרסום הפעם היא במקררים המצוננים, מקום אסטרטגי חשוב בתהליך הקניה של הצרכן, ולכן כדי להשיג אימפקט פרסומי חזק ומהיר הכינה "הדיה" קמפיין נראות הכולל שילוט מדף, פליירים והדרים למקרר.




במסגרת הפעילות השיווקית הכוללת של שטראוס, הדיה תהיה אחראית על תכנון הקונספט, ההפקה והיישום בפועל של קמפיין הנראות בעלות כוללת של כ- 35,000 $.



אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק