העיתון "ישראל היום" ממשיך בקמפיין שאותו מלווה משרד הפרסום "דרורי שלומי". אמש יצא לדרך קמפיין קד"מ המיועד, בעיקר, למשרדי הפרסום ולמפרסמים, המביעים עניין וסקרנות במדיום החדש שהתווסף לשוק התקשורת הישראלי. מיליון דולר הושקעו בקמפיין, שכלל עד כה שלטי חוצות ופרסום בטלוויזיה.
במסגרת קידום המכירות יעברו דיילות בין משרדי הפרסום והמפרסמים ויחלקו בובת "נחום תקום" ענקית וג'ל ניקוי. שני המוצרים מסמלים את ההשקפה של בעלי העיתון, לא להיכנע ולא להירתע, תמיד לעמוד על הרגליים ולשים דגש מיוחד על ניקיון כפיים.