"ישראל היום" יוצא בקמפיין קידום מכירות למפרסמים ופרסומאים


העיתון "ישראל היום" ממשיך בקמפיין שאותו מלווה משרד הפרסום "דרורי שלומי". אמש יצא לדרך קמפיין קד"מ המיועד, בעיקר, למשרדי הפרסום ולמפרסמים, המביעים עניין וסקרנות במדיום החדש שהתווסף לשוק התקשורת הישראלי. מיליון דולר הושקעו בקמפיין, שכלל עד כה שלטי חוצות ופרסום בטלוויזיה.



במסגרת קידום המכירות יעברו דיילות בין משרדי הפרסום והמפרסמים ויחלקו בובת "נחום תקום" ענקית וג'ל ניקוי. שני המוצרים מסמלים את ההשקפה של בעלי העיתון, לא להיכנע ולא להירתע, תמיד לעמוד על הרגליים ולשים דגש מיוחד על ניקיון כפיים.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק