"לעומק התודעה" – שיווק לצעירים, תפיק עבור חברת "קוסמופארם" את אירועי הקיץ



חברת "לעומק התודעה" – שיווק לצעירים בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין תטפל הקיץ, שנה שנייה ברציפות בתקציב הקד"מ של חברת "קוסמופארם" יצרנית קרמה.


במסגרת פעילות הקיץ תפיק מחלקת הקד"מ של "לעומק התודעה" עבור קוסמופארם את אירועי הקיץ של סדרת מוצרי השיער החדשה Recharge ביום הסטודנט באוניברסיטת תל אביב, בטעם העיר בפסטיבל הלטיני בתל אביב ועוד.


תקציב הפעילות עומד על כ- 2 מיליון שקל. במסגרת הפעילות, מתוכננים אירועים ואטרקציות שיחזקו את המותג: Recharge של "קרמה" האטרקציות לקוחות מעולם התוכן של סגמנט הצעירים.



בין לקוחות מחלקת הקד"מ של לעומק התודעה נמנים: "גלובוס גרופ", "ניאופרם", "שסטוביץ", "דקסון", "דואר ישראל", אופנת "קרוקר", "פרוקטר&גמבל", אופנת "תמנון", "סמסונג", "כספי ספנות" ועוד.



יובל לנדסברג מנכ"ל קוסמופארם אמר היום כי "בפרק זמן קצר מאוד, הצלחנו ליצור למותג "קרמה" מראה וניחוח צעיר ועדכני, לא מעט בזכות הקשר היומיומי שלנו עם עולם התוכן של סגמנט הצעירים על ידי שימוש במדיה מדויקת ושיווק חוויתי. אני מאמין שהחיבור לאירועים אלה הינו נידבך נוסף בחיזוק הנאמנות למותגים אלה בקרב הצעירים".

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1