"נאורוטו", סדרת הטלוויזיה המצליחה בעולם בקרב הילדים, מגיעה למסכי הטלוויזיה בחודש ינואר, ובורגראנץ' מנצלת את הבאזז הצפוי ומנכסת את המותג המצליח לקידום וחיזוק המותג שלה-ארוחת הבוקר.
רשת ההמבורגרים הישראלית תצא במבצע מיוחד, במסגרתו כל הרוכש ארוחת ילדים יוכל לבחור מתנה אטרקטיבית במיוחד בכיכובו של "נארוטו".
מהרשת נמסר כי "בורגראנץ' ממשיכה בחיזוק מותג ארוחות הילדים ופועלת על-מנת לספק להם מגוון רחב של מתנות מהנות ושימושיות בכיכובן של דמויות הלקוחות מעולם התוכן של הילדים. המתנות מהוות ערך מוסף לארוחה, ובעצם מספקות חוויה חדשה בכל ביקור באחד מסניפיה של הרשת".