"רוקדים עם מותגים": חיים רביבו והרקדנית מאשה טרויאנסקי יקדמו את שדרת המותגים החדשה בקניון הסיטי

למעלה מ- 14 מיליון ₪ הושקעו בפיתוח שדרת המותגים החדשה בקניון הסיטי, השדרה עתידה להיפתח בחודש הבא. חיים רביבו, מבעלי הקניון, והרקדנית מאשה טרויאנסקי, מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים", יובילו את הקמפיין החדש לקניון.



עלות הקמפיין למעלה מ-400 אלף ₪. רביבו ומאשה ידגמנו את המותגים המובילים בקניון כדוגמא: אירית, מנגו, נעלי אלדו,פוקס, ביג טויס, טי אנ טי, אודאון- חנות מותגים כמו ארמאני, בוס, דה פוטה מדרה, אמפוריום ועוד.



הקמפיין יעלה בקרוב על אוטובוסים, שלטי חוצות, ומודעות בעיתונים בכל אזור אשדוד והסביבה ויכלול אירוע השקה ייחודי תחת הקונספט "רוקדים עם מותגים". שני הפיינליסטים של העונה הקודמת "רוקדים עם כוכבים" יובילו את הקמפיין המבוסס על ריקודים כמו רומבה, צ'ה צ'ה צ'ה וסלסה.



לדברי בני חליף, מנכ"ל הקניון: "הקמפיין אשר מדגיש את המותגים המובילים ושילובם בקונספט החדש של קניון הסיטי משדר הצלחה, סגנון ואי התפשרות על רמה". עוד הוסיף מנכ"ל הקניון כי הקניון נמצא כיום במצב של 100% אכלוס וקיימת רשימת המתנה ארוכה מאוד של רשתות מובילות, זאת לעומת 90% אכלוס בתחילת שנת 2005.




אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק