חברת " ראלקו, יבואנית ומשווקת מוצרי " SHARP" היפנית ו-"ZANUSSI " האיטלקית, מעבירה את תקציב יחסי הציבור למשרד "רוני אקרמן יחסי ציבור ותקשורת שיווקית". משרד "רוני אקרמן יחסי ציבור" נבחר להוביל את מהלך החשיפה של מוצר חדש, עתיר טכנולוגיה מבית " SHARP" , אשר חשיפתו העולמית תתקיים בקרוב בישראל.
חברת " ראלקו " תטופל בחטיבת הטכנולוגיה המתמחה במתן שירותי אסטרטגיה תקשורתית בתחום הטכנולוגיה והצרכנות במשרדו של " רוני אקרמן יח"צ ", ביניהם: זירוקס ישראל, צ'מפיון מוטורס, אביב שיגור, אאודי, פולקסוואגן, סקודה, אוריין, פירלי, שנפ ועוד.