"דומינו'ס פיצה", השיקה לאחרונה קונספט של שירות חדש – PICKUP , תחת המסר: "Domino's PICKUP – במחיר כזה לא תיקח?". מהות השירות, הינה לספק שירות אישי ומקיף ללקוחות הבאים לרכוש בסניפי הרשת. הקונספט מעודד את הלקוחות לגשת פיזית לסניפים ולאסוף את הזמנתם, בין אם התקשרו טרם לכן וביצעו את ההזמנה טלפונית, ובין אם ניגשו ישירות לסניף גם ללא שהתקשרו. היקף השקעה במהלך כ- 750,000 ₪.
במסגרת שירות PICKUP, דומינו'ס פיצה העמידה לרשות הלקוחות המגיעים לסניפי הרשת, נציגי שירות ייעודיים אשר יעמדו בעמדות PICKUP מיוחדות ויתנו שירות אישי ללקוחות. כמו כן, סניפי הרשת עוצבו והתייעלו ברוח השירות החדש – הוצב מסך של סטטוס הזמנות, רול-אפים, פלייסמנטים, שרשרת דגלים ועוד.
בנוסף, במסגרת השירות, דומינו'ס פיתחה מוצר חדש – פיצה במידה חדשה של 12 אינץ (גודל סטנדרנטי של פיצה משפחתית הינו 14 אינץ).
לציבור הלקוחות יתאפשר לקנות את הפיצה בגודל החדש במחיר אטרקטיבי, רק במידה והם ניגשים פיזית לסניפי הרשת – 2 פיצות בגודל 12 אינץ ב 66 ₪.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" בישראל: "רשת "דומינו'ס פיצה", ידועה כרשת משלוחים אשר אינה מתפשרת בכל הנוגע לשירות לקוחותיה. אי לכך, אנו עוסקים באופן שוטף במהלכים אסטרטגיים שונים, אשר נועדו במהותם לשדרג ולהתייעל מבחינת השירות ללקוח. הלקוח הישראלי, הוא לקוח אשר מאמץ חידושים ומחפש כל הזמן נוחות ושירות טובים. שירות "פיק- אפ" החדש, הינו פונקציה נוספת המאפשרת לנו להתקרב עוד יותר ללקוח הסופי, ולספק לו מהמיטב שלנו ברמה הגבוהה ביותר שניתן. אנו נמשיך להוביל מהלכים של חדשנות ושירות, בכדי להמשיך ולהוביל את שוק משלוחי הפיצות בישראל".