RED BULL ו- PUMA העולמיות הכריזו על השקת קו אופנה משותף, בהשראת סבב תחרויות ה"פורמולה 1". השקת הקו המשותף הינה תולדה של חסות מרכזית אותה נותנים שני המותגים לסבב התחרויות העולמי היוקרתי, במסגרתו RED BULL היא הבעלים של קבוצת ה- "Scuderia Toro Rosso" וקבוצת "RED BULL RACE" ואילו PUMA מהווה ספונסר מוביל לשתי הקבוצות.
במרכז קו המוצרים החדש יעמדו תיקי PUMA המשלבים בעיצובם את לוגו שני השוורים של RED BULL, וכן נעלי PUMA אשר מקבלות את ההשראה לעיצובן מתחום הספורט המוטורי. הנעליים יהיו בעיצוב אווירודינאמי בגזרה נקייה ובמרקם ג'ינס, כאשר לוגו RED BULL יובלט עליהם בצבעי המותג: אדום וכחול.
הפריטים ישווקו על ידי PUMA בכל רחבי העולם ובתוך כך בכ- 50 מדינות שונות באירופה, ארה"ב, אסיה והמזרח התיכון.
סך ההשקעה המשותפת לשני המותגים בקו המוצרים החדש, הכוללת את עלויות העיצוב, הייצור והשיווק במדינות השונות, עומד על כ- 4 מיליון יורו.