Somat יוצאת במהלך שיווקי משותף עם מטבחי DO IT

Somat יוצאת במהלך שיווקי משותף עם רשת מטבחי DO IT באתרי האינטרנט, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה תחת הכותרת: "שדרגי את המטבח", המאפשר ללקוחות הקונים ממוצרי Somat לזכות במטבח חדש, כולל: ארונות, שיש, כיור וברז, בשווי של 20 אלף ₪.



עדי מאייר מנהלת מותג Somat בהנקל סוד מציינת כי "שיתוף הפעולה נועד לחבר בין מותג סומט ובראשו הג'ל החדשני המציע חווית הדחת כלים שונה לחוויית השדרוג של המטבח , תוך דגש על חלום המטבח חדש כבר-השגה. "שדרוג מטבח או מטבח חדש נתפסים בעיני רוב הציבור כחלום שאינו תמיד אפשרי, לכן במבצע זה אנו בעצם מעניקים לכל לקוח הזדמנות שווה לזכות במתנה שתיצור מוטיבציה מחודשת לשהות חווייתית במטבח הביתי. שיתוף הפעולה עם מטבחי DO IT הינו חיבור טבעי בין שני מותגים מובילים בסביבה משותפת ואנו צופים כי למבצע זה תהיה הצלחה גדולה בקרב הציבור".



לרגל המהלך , משיקה הנקל סוד גם אפליקציית אייפון מיוחדת שתאפשר לגולשים ברשתות החברתיות להעלות תמונת של אחד ממוצרי סומט במטבח הישן ולהתחרות על הזכייה במטבח



במסגרת השת"פ, הנקל סוד יצרנית סדרת מוצרי הניקיון למדיח סומט, יוצאת בקמפיין מבצע משותף עם רשת מטבחי DO IT במסגרתו ,יוצעו ללקוחות עשרות מטבחים חדשים תחת הסלוגן "שדרגי את המטבח".



הקמפיין המשותף, נועד לחבר בין שתי חוויות שימוש של שני מותגים מובילים בעולם התוכן הביתי בישראל ובכלל – מטבח משודרג ומעוצב בהתאמה אישית ונוזל מנצח למדיח הכלים.



רועי חקון סמנכ"ל השיווק של מטבח do it ויזם הרעיון להציב מטבחים אמיתיים ברשת חצי חינם: "הבחירה של הנקל סוד, חברה בינלאומית מהגדולות בתחום בעולם, בחברת מטבחים ישראלית, גורמת לנו גאווה עצומה. החיבור בין המותגים הינו חיבור טבעי המשדר התחדשות לקראת האביב, ניקיון ואיכות, לבין מותג מטבחים,המשדר חוויית קנייה, המהווה חלום לכל משפחה עם מטבחים מעוצבים, במילה האחרונה בתחום העיצוב במילאנו "



במסגרת הקמפיין המלווה מבצע מיוחד, תהיה פעילות רחבה באתרים מובילים ברשת האינטרנט, ביניהם תפוז, וואלה, YNET ועוד, וכן ברשתות החברתיות. בנוסף תציב Somat סטנדים, במות וראשי גונדולה ענקיים ברשת שופרסל וחצי חינם.



בנוסף, כצעד חסר תקדים, תציב רשת מטבחי DOIT מיצג מטבח אוטנטי מאובזר לתצוגה, ברשת "חצי חינם" בחולון, ראשל"צ ובהוד השרון, במטרה להעניק חוויית קניה מושלמת ללקוח, תוך כדי רכישת סל המזון היומי או השבועי.



במסגרת המבצע המשותף של מטבחי DOIT ו- Somat, לקוחות שירכשו ממגוון מוצרי החברה ברשתות השיווק המובחרות, ישתתפו בתחרות נושאת פרסים שתזכה את הזוכים במטבח במתנה.



במסגרת תחרות הגולשים ברשתות החברתיות, יעלו הגולשים תמונה של אחד ממוצרי Somat במטבח הישן , בה הגולש מסביר מדוע מגיע לו לזכות במטבח, כאשר הזוכים יהיו אלו עם התמונות האהובות והיצירתיות ביותר.



כמו כן, לרגל השקת המבצע יציעו Somat ו-DO IT אפליקציית אייפון חדשה שתאפשר לגולשים להעלות את התמונות לפייסבוק ולהתחרות על קבלת המטבח .



* התמונה להמחשה בלבד

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר