מרצדס בנץ מקבוצת כלמוביל, משיקה בישראל מגזין את לקוחות Star Magazine המבוסס על המגזין הבינלאומי המצליח של הקונצרן, המציג תכנים מגוונים ועדכניים מכל רחבי העולם בכל הקשור לסגנון חיים.
המגזין החדש, המביא לידי ביטוי את המוטו של מרצדס-בנץ The Best or Nothing במגוון תחומי לייף-סטייל: ספורט, אוכל, אפנה, תיירות, ורכב. המגזין הופק על ידי i-Mag הפקות תוכן ובעריכת ד"ר חנן גולן.
הילית שמיר דוידוף, מנהלת השיווק של מרצדס וסמארט בקבוצת כלמוביל, מציינת כי הגליון הראשון של המגזין, מופץ בימים אלו בכ – 6,000 עותקים ומדוור ישירות ללקוחות מרצדס-בנץ וסמארט. עוד מציינת שמיר דוידוף כי בכוונת החברה להמשיך ולהציע תכנים מעוררי השראה ללקוחותיה.