לקראת העונה "החמה" המקדימה לפסח, יוצאת קלינטון סחר יבואנית מותג מוצרי החשמל Teka במהלך שיווקי רחב שבמסגרתו תחשוף פעילות ראשונה מסוגה בענף שמטרתה למתוח את חווית הקנייה מעבר לרצפת המכירה. לראשונה מוצע קונספט ייחודי וחדשני שבו כל הרוכש תנור או כיריים מוזמן לסדנת הפעלה שבמהלכה יודגמו באופן מעשי שלל הפונקציות בהן מצוידים, יתרונותיהם וחידושיהם הטכנולוגיים, תוך אפיה ובישול של מגוון מאכלים שהותאמו לכך . סדנאות ההפעלה יונחו על ידי שפים שהתמחו והוכשרו בתפעול המכשירים ויתקיימו בשיתוף רשת 4chef. בנוסף מתכננת החברה להעלות קמפיין פרסומי תחת הסיסמה "אתם צריכים רק להשוות" היקף ההשקעה בפעילות הכוללת לקראת החג, מיליון שח'.
עילית סידי-נומה , מנהלת השיווק של קבוצת קלינטון סחר יבואנית המותג Teka הודיעה על השקת קמפיין חדש לקראת הפסח, הקמפיין תחת הסיסמא "אתם צריכים רק להשוות" יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגליבי ויכלול שילוט חוצות ושלטי ענק, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פרסום במגזינים,פרסום באינטרנט וכן פעילות קד"מ בנקודות המכירה.
סידי-נומה הוסיפה כי כחלק מהמהלך, משיקה הקבוצה בימים אלו אתר ישראלי חדש למותג שמציג את מוצרי החברה וחידושם הטכנולוגי שכולל טרקלין ייחודי לאדריכלים ומעצבי פנים.