TNT ו-PUMA יוצאים בשיתוף פעולה בישראל

רשתות האופנה וההנעלה המובילות בישראל TNT ו-PUMA מתאחדות בשיתוף פעולה ייחודי. במסגרת השת"פ ישווקו בסניפי רשת TNT קולקציות מעוצבות במהדורה מוגבלת של נעלי סניקרס לנערים ולנערות של המותג פומה. הנעליים מאופיינות בעיצוב טרנדי ועדכני, והותאמו במיוחד עבור קבל היעד הצעיר.


עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכחצי מיליון ₪.


קולקציית הנעליים של PUMA נבחרה בקפידה במיוחד עבור קהל הצעירים של המותג TNT ומתאימות לשפה העיצובית של קולקציות הבגדים שמציע המותג. הנעליים מאופיינות בעיצוב נועז וטרנדי וישווקו באופן בלעדי בסניפי רשת TNT בפריסה ארצית.


לדברי מיכה רונן מנכ"ל קבוצת הוניגמן TNT: "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם PUMA, חברה בינלאומית מובילה. שילוב קולקציית הנעליים של PUMA מעניק לקהל לקוחותינו, הזדמנות לחוויית קנייה משלימה וכוללת, לצד קולקציית הקיץ של TNT וזאת במחיר אטרקטיבי, המתאים לכיס של קהל לקוחותינו הצעיר".


לדברי אייל פינטו, סמנכ"ל PUMA ישראל: "אנו בפומה שמחים ליצור שיתוף פעולה עם חברה ישראלית מצליחה כמו TNT, אשר פונה לקבל יעד צעיר חובב הטרנדים והאופנה. שיתוף הפעולה מעניק ערך מוסף לחוויית הקנייה ובכך גם מאפשר להגדיל את סל הקנייה של הצרכנים, קהל צעיר של נערים ונערות אשר מחפש כל הזמן חידושים בעולם האופנה".


שיתוף הפעולה עם PUMA הינו חלק ממהלך אסטרטגי של רשת TNT במהלכו תשווק הרשת מגוון מוצרים משלימים של חברות הפונות לקהל יעד צעיר. המהלך נועד להעניק למותג TNT זהות ייחודית, נועזת, חדשנית ומבודלת, כזו אשר תביא לידי ביטוי את הבטחתו, ערכיו ואישיותו, תוך הפיכה למותג אופנה צעיר ובועט היוצר הזדהות ומוביל את הקטגוריה.


טווחי המחירים של קולקציית PUMA ברשת TNT: 199.99- 339.99 ₪


אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר