אסף מרציאנו מונה למנהל השיווק והפרסום ברשת 'אוטודיל', חברת הטרייד-אין של צ'מפיון מוטורס. מרציאנו שימש בשנים האחרונות בתפקידי שיווק ומכירות בחברת פוקוס, ובמרכז הדרכה של Google בישראל. במסגרת התפקיד יהיה אחראי על האסטרטגיה הפרסומית של החברה, חיזוק המותג וניהול השיווק במדיות הפרסום השונות.
החברה מתכננת לבצע את הקפיצה הבאה קדימה בהיקף המכירות ולשם כך הובא לחברה מרציאנו, בעל הניסיון העשיר בהובלת תהליכי שיווק ומכירות. במהלך שנת 1998 הפכה "אוטו-דיל" למבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת "צ'מפיון מוטורס" והמותגים Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט.