במסגרת חגיגות יום ההולדת 75 לאפריקה ישראל תכננה והפיקה חברת Innovision פעילות קד"מ חוויתית תחת הכותרת המלווה את הקמפיין באמצעי המדיה "מסיבת האוס".
כחלק מהמהלך הוחלט באינוויז'ן "להוריד" את הקמפיין הפרסומי לרחוב וע"י כך ליצור חיבור מלא ושלם בין ה- ATL ל- BTL כך שהצרכן והלקוח הפוטנציאלי ייחשף למסר בכל הממשקים והרבדים.
"מסיבת הגן", המציגה הטבה ייחודית ללקוחות אשר יזדכו ומיהו לרכוש דירה באחד מעשרות הפרוייקטים של אפריקה ישראל, יוצאת אל עשרות לוקיישנים ברחבי הארץ עם "אוטו גלידה" כמו של פעם ויוצרות אינטראקציה נעימה ושמחה עם המתעניינים.
הפעילות נמשכת שבוע ונעשית במקביל לקמפיין הפרסום אשר עולה באמצעות פרסום "אזימוט".
75 רוכשי הדירות הראשונות יזכו בהטבה מיוחדת לרגל 75 לאפריקה ישראל.