אתר ההכרויות freelove העביר את תקציב היח"צ לאטון ארי אסטרטגיה תקשורתית

אתר ההיכרויות freelove.co.il בחר בחברת יחסי הציבור, אטון ארי אסטרטגיה תקשורתית לאחר שבחן מספר משרדים.



"אנחנו מכירים בכך, שלכל בני האדם יש צורך ליצור קשרים. ההיסטוריה שלנו מלאה במסורות וטקסי חיזור. החברה שלנו אולי השתנתה, אבל הצורך שלנו להיות חברותיים וליצור קשרים אחד עם השני נותר בעינו. לשם כך נוצר freelove וזה המסר שעל אטון ארי אסטרטגיה תקשורתית להפיץ". אומרת לימור שלו מנהלת האתר.



"האתר freelove.co.il הוא האתר הבולט ביותר בתחום ההיכרויות הלא מחייבות והסטוצים בסצינה הישראלית, לראשונה בארץ עומד אתר שאינו מסתתר מאחורי שמות גדולים כמו "רשתות חברתיות" ומציג עצמו כמות שהוא, אין מקום לתהיות ובלבולים – מחפשים סטוץ? אנחנו הכתובת, בעיני זו הצהרה נועזת ומקורית ואנו מחבקים את האתגר שבהפצת מסר זה" מוסר מולי ארי, מנכ"ל משותף באטון ארי אסטרטגיה תקשורתית



בימים אלה, מחפש במקביל לשירות יחסי הציבור האתר freelove.co.il משרד פרסום שיטפל בתקציב ה offline שלו בהיקף של מאה וחמישים אלף דולר.


אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)