ביוטי סיטי של הסופר פארם חוזר בפעם השביעית

סופר פארם תשקיע 6 מיליון שקלים בביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול של השנה, אשר יתקיים זו השנה השביעית בגני התערוכה בתל אביב. השנה ייערך האירוע בהשראת פריז ותחת השם BEAUTY CITY PARIS.


ביוטי סיטי הינו אירוע התדמית הגדול ביותר של הרשת בהשתתפות כ-50 ספקים, והוא מלווה בקמפיין רחב היקף בכל המדיות: טלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות, עיתונות ורדיו. השנה נבחרה פריז כקונספט לאירוע: הומאז' לעיר היופי העולמית. הצפי הוא כי 65 אלף מבקרות יגיעו לגני התערוכה ליהנות מהביוטי סיטי.


לדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם: "ביוטי סיטי הפך בשנים האחרונות למותג בפני עצמו ולחלק בלתי נפרד מהפעילות השנתית של סופר-פארם. באירוע זה אנו נותנים ללקוחות שלנו הזדמנות לחוות את עולם היופי בצורה שונה מאשר בסניפי הרשת וכן לספקים לחשוף את המותגים שלהם לקהל רחב. השנה נקיים את האירוע בסימן פריז כהומאז' לבירת היופי העולמית ונציע לאורחינו חוויה פריזאית מרהיבה לצד הדוכנים וההרצאות, גם תערוכת אופנה ייחודית וכן, את אפשרות לזכות במהפך אופנתי".


ביוטי סיטי ייערך בין התאריכים ה-26-28 ביוני, ולפניו יחל בסניפי הרשת ביוטי סייל: חגיגת מבצעים ומכירות בתחום היופי.
לדברי דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם: "בימי ביוטי סייל עולות מכירות מחלקת הקוסמטיקה בכ-50%". לדבריו "תחום הטיפוח והיופי מגלגל בישראל כ-2.2 מיליארד שקל בשנה (בתוספת הדיוטי פרי 2.7 מיליארד שקל בשנה) וסופר-פארם מהווה כמחצית מהמכירות".

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)