דו קיום יחצ"ני: מסעדת אוקטגון בחרה ב- NEW BRAND, לטיפול במערך היחסי ציבור שלה למגזר הערבי



מסעדת אוקטגון מנהלל בבעלותם של זיו בנטוב ודודו ששון , בחרה בסוכנות הייעוץ האסטרטגי – NEW BRAND, כדי לטפל במערך יחסי הציבור לשוק הערבי.



זיו ודודו ציינו כי הם גילו עניין בשוק הערבי "לאור הניסיון שלנו, אנחנו לא יכולים להתעלם משוק כל כך פוטנציאלי, אנחנו מאמינים בשוק הזה."



מסעדת אוקטגון הינה מסעדה בשרית הממוקמת בכניסה לקיבוץ רמת דוד , בנויה כולה מעץ אורן אשר יובא לארץ מדרום אפריקה ,המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון, תוך הקפדה על איכות המרכיבים ושילובים אנינים של המטבח הקלאסי עם סגנונו הכפרי של העמק. בנוסף המסעדה כוללת חדר מיוחד ליישון בשר אשר ניבנה במרתף המסעדה.



NEW BRAND – ייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור המתמחה בשוק הערבי, בניהולו של סלימאן פראג' מטפל במגוון לקוחות: יפעת תקשורת, בית חולים נצרת – E.M.M.S , ביג מרכזי קניות, טויס אר אס , O&H , מרכז הבניה הישראלי, PALL MALL [ בשיתוף עם ערמוני] , דודג' סנטר. Bishop Riah Educational Campus.




אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)