דיאט קוקה-קולה מעלה קמפיין על גבי הפחיות והבקבוקים

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) ממשיכה את הקמפיין למותג דיאט קוקה-קולה, שעלה בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪, תחת הסלוגן DO WHAT FEELS GOOD . החברה יוצאת בימים אלה במהלך משלים ומעלה את הקמפיין על פחיות ובקבוקי דיאט קוקה-קולה, להמחשת רגעי ה-.FEEL GOOD



אורלי קליין- דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "המהלך הנוכחי מתבסס על סרטון הפרסומת (שצולם בהונגריה )DO WHAT FEELS GOOD . כמו בסרטון, גם על הפחיות והבקבוקים העלינו קולאז' של איורים ותמונות של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים".



המהלך יופיע על בקבוקי חצי ליטר, ליטר וחצי ועל פחיות דיאט קוקה-קולה.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)