האיום הדמוגרפי: אינטרסייט משדרגת את מערכת eRate למדידת רייטינג אינטרנטי בישראל

חברת אינטרסייט השיקה היום את פאנל המדידה הראשון בישראל. הפאנל שיחובר למערכת בקרת הפרסום והרייטינג eRate, ישמש למדידת רייטינג ופילוח אוכלוסיית הגולשים באתרים, וניתוח אפקטיביות הפרסום באתרים על פי משתנים סוציודמוגראפי.



לדברי איתי אוליניק מנכ"ל אינטרסייט: "השקת פאנל המדידה מהווה מהפכה בכל הקשור למדידת אתרים ולניתוח אפקטיביות הפרסום: "השקת הפאנלים היא ציון דרך בצורה בה אנו מודדים ומנתחים את אפקטיביות המדיה ואת כדאיות הפרסום באתרים השונים. האפשרויות הפילוח הסוציודמוגראפי של אוכלוסיית הגולשים והנחשפים לפרסום יאפשרו פרסום אפקטיבי ויעיל יותר לקהלי מטרה ספציפיים, כמו גם לבחון את המידה בה קהלים אלו הגיבו לפרסום."



חברת InterSight מספקת שירותי מחקר ומדידה באינטרנט לצד מחקרים טלפוניים ופנים אל פנים "סטנדרטיים". החברה משלבת חדשנות טכנולוגית ומחקרית עם הניסיון המקצועי רב השנים של חברת שילוב. InterSight משרתת מגוון רחב של לקוחות, מפרסמים ופרסומאים, מתחומי שוק שונים. את InterSight מנהל איתי אוליניק, ומשרדיה נמצאים ברמת גן.



מערכת eRate היא מערכת בקרת הפרסום ומדידת האתרים המובילה בישראל. המערכת פועלת במרבית חברות האינטראקטיב ומשמשת לבקרה וניתוח אפקטיביות הפרסום באינטרנט, כמו גם למדידת אתרים.


אולי יעניין אותך

SEO
יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399