הדיה מעלה קמפיין נראות לראש השנה בסופרפארם

הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודות מכירה העלתה בימים אלו את קמפיין ראש השנה של רשת סופר-פארם בכל סניפי הרשת. המסחור החזותי של סניפי רשת סופר – פארם נעשה מתוך כוונה ליצור נראות מרחוק ובולטות, המזמינה את הלקוחות להיכנס פנימה ומלווה אותם לאורך כל הקניה. במסגרת הפעילות מותגו הסניפים כך שהלקוחות נחשפים לכל הצעות הערך לכבוד החג, בצורה בולטת וברורה.


הפעילות כללה מגוון אלמנטים מבית הדיה, בהם: כרזות, פרסום מדף, פרסום רצפה ועוד כך שלא ניתן להתעלם מהפעילות במהלך השהייה בחנות.


הדיה היא חברת מדיה ייחודית למיתוג, נראות ופרסום בנקודת המכירה המעניקה ללקוחותיה פתרון מלא לפעילות בנקודת המכירה ובונה קמפיינים משלב העיצוב והתכנון ועד לשלב ההפקה וההקמה אשר תוצאותיו ניכרים ישירות בשורת המכר. להדיה כ-2,000 קמפיינים שונים בשנה המתבססים על כך ש-87% מההחלטות לקנייה מתקבלות בנקודת המכירה. אמצעי הפרסום של הדיה הם בעלי השפעה וחשיפה מוכחים המובילים לגידול במכירות של למעלה מ- 50% במהלך הפעילות הפרסומית.


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)