הכנס השנתי של איגוד השיווק, בהפקת פרומרקט, יעמוד השנה בסימן הישראלים החדשים. מי הם הישראלים החדשים, איך השפיעה המחאה החברתית על תחום השיווק, מיהו הצרכן החדש, ואיך יראה תחום השיווק בשנת 2012 הן רק כמה מהשאלות שינסו להתמודד איתן באירוע הנחשב.
בין הנואמים בכנס ניתן למצוא אתר מנכ"ל World Federation of Advertisers – סטפן לורקה שידבר על האתגרים של הפרסום הגלובאלי ב-2012. נציגות בכירה של עולם השיווק – נעמה גת, אלי גידור, איתן זינגר, דורון אנגל וגלי ניר – ינסו להשיב על השאלה: האם עולם השיווק צריך להשתנות בעקבות המחאה?בכירי הפרסומאים – מיכל המאירי, איריס בק, גיל סמסונוב, אודי פרידן ואורי עיני – ידונו בשפת התקשורת החדשה. ניר למפרט יעסוק בכוחה של ההשוואה בעידן החדש, ועוד.
בכנס יוכרז איש/ת השיווק של השנה . בין המועמדים: עינת פורטוגלי סמנכ"ל השיווק של FOX, שי חגואל מנהל השיווק עלית שוקולד, דורון אנגל סמנכ"ל שיווק מפעל הפיס, רוני פלד מנהל פרסום ותקשורת שיווקית בנק דיסקונט, איילת צרפתי-רוזן מנהלת חטיבת החטיפים אסם-נסטלה, איתן ויצמן סמנכ"ל שיווק טמבור, דן אורנשטיין סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי כלמוביל, יעל אליש סמנכ"ל שיווק WAZE, עינת ישראלי סמנכ"ל שיווק נייקי ישראל, רענן סעד משנה למנכ"ל איי.די. איי חברה לביטוח.
לראשונה את הכנס יסגור ישראל קטורזה במופע סטנד אפ, בחסות בנק דיסקונט, על מערכות יחסים וחיי היום יום.
תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי:" השנה, ידון הכנס בשאלה המעסיקה את עולם השיווק מאז פרוץ המחאה בקיץ האחרון: מיהו הצרכן החדש ומהם המהלכים שעלינו לבצע כאנשי שיווק כדי להתאים את עצמנו אליו. הכנס שהוא האירוע המרכזי של האיגוד יארח גם השנה את כל תעשיית השיווק, הפרסום, התקשורת והמדיה. אחרי כל התובנות הרציניות והטיפים השיווקיים ניפרד מאורחינו בחיוך עם סטנד אפ של ישראל קטורזה ונתחיל יחד שנת שיווק חדשה ומוצלחת".