פריגת, המשווקת את Ocean Spray , נקטר חמוציות (קרנבריז), יוצאת בפעילות שיווקית לקידום מכירות המותג לקראת הקיץ. הפעילות מיועדת לנשים, בהשקעה של כ-250,000 ₪.
"מטרת המהלך", אומרים בחברה, "היא להציג את מגוון הערכים הבריאותיים של נקטר חמוציות Ocean Spray ולעודד התנסות".
במסגרת המהלך, באמצעות טרגט מרקט, משיקה פריגת את "בר אושן ספריי" – עמדת טעימות ייחודית שתנוע במרכזי קניות, בידור ותרבות ותציע טעימות התנסות וחלוקה של "מדריך ההגנה לאשה" – חוברת ייחודית שהפיקה פריגת הכוללת טיפים לנשים ופירוט על סל תועלות המוצר.