חברת זירוקס יוצאת בקמפיין חדש תחת השם: "מחסלים את ראש הדיו", שיעלה בתחילת נובמבר למשך חודש ימים בעיתונות הארצית והמקצועית וברדיו בהיקף של כ- 1 מיליון שקל, מבית היוצר של משרד הפרסום GPS.
הקמפיין החדש מציג את מהפיכת הלייזר של זירוקס וסופה של ההדפסה באמצעות טכנולוגית הזרקת דיו והמעבר למדפסות לייזר אותן מובילה בשוק הישראלי חברת זירוקס באמצעות מגוון רחב של מדפסות חדשות לבית ולמשרד נוחות לשימוש, קטנות ואטרקטיביות במיוחד במחיר.
לדברי דורון מלמד, מנהל השיווק של זירוקס ישראל, "סוף שנת 2006 ותחילת 2007 סומנו על-ידי החברה כתקופה בה היא מרחיבה את קו מוצריה בכדי לתת פתרון כולל במחירים סבירים, בגדלים קומפקטיים ובמוצרים איכותיים סבירים המתאימים גם למשרד הקטן/ביתי בצבע ולא רק בשחור לבן".
קמפיין זירוקס ברדיו עולה בשני שלבים. בשלב הראשון מציג מנכ"ל החברה יורם לבנון את המאמץ שעושה החברה בפיתוח בסך 1 מיליארד דולר מדי שנה בכדי להביא סטנדרטים חדשים לעולם הדפוס. בשלב השני, יעלה קמפיין אותו מקריין השחקן שמיל בן-ארי,"מחסלים את ראש הדיו", שמתחיל בסיפור נוגע ללב של המתת חסד למישהו קרוב, כאשר לבסוף מסתבר שמדובר בניתוק החשמל ממדפסת הזרקת דיו בזבזנית ומיותרת ומעבר למדפסת לייזר זירוקס חדישה.