חברת MSM מירי שטורפר מרקטינג בחרה להשיק את מיתוגה החדש בועידת השיווק 2012 שהתקיימה ביום חמישי האחרון. המיתוג מבוסס על פרסונליזציה עם הדגשת הערכים המוספים והם נמנים על לקוחות החברה כגון : ייעוץ ופתרונות חסכון במשאבים, ניסיון ומוניטין, חשיבה מחוץ לקופסא, שרות אישי ומסור.
בביתן הוצגו דמויות של בעלת החברה ושל הצוות שהפגין "girl power" אמיתי וכל לקוח שעבר בביתן קיבל כמתנה דמות אישית שאותה בחר מקולקציית דמויות. הדמויות משתלבות במוטו המרכזי של החברה המתמחה בייעוץ שיווקי והפקת אירועים עסקיים תוך הכרה מעמיקה עם עולם התוכן של כל לקוח ולקוח.