חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של "לוקסאוטיקה" העולמית, משקיעה 2,000,000 ₪ בפעילות קיץ למותג משקפי השמש האופנתי VOGUE ,המתהדרת בפרזנטורית המובילה ג'יזל בונדשן.
פעילות הקיץ של מותגי משקפי השמש האופנתי "VOGUE” כוללת את שיתוף הפעולה הענף שיצרה חברת "לוקסאוטיקה" ישראל" עם תכנית הריאליטי "הדוגמניות", במסגרתה היא נתנה חסות ראשית ושילבה תוכן שיווקי לאורך העונה כולה. במקביל, כוללת הפעילות מודעות והפקות מסחריות בשילוב סלבריטאיות מקומיות במגזיני לייף סטייל ובעיתונות הנשים, קמפיין גלויות ייחודי בשיתוף חברת "הגלויות של שלי" בהפצה ארצית והשקעה בהקמת אתר אינטרנט ישראלי חדש. האתר כולל תצוגה עשירה וצבעונית של קולקציות משקפי השמש ומשקפי הראייה של המותג המוביל, כמו גם טיפים למקומות בילוי, אופנה וטיפוח.
נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה ישראל" מוסרת: "מותג משקפי השמש VOGUE מזוהה עולם הזוהר והאופנה ומובל זאת העונה השלישית על ידי הדוגמנית הבינלאומית הידועה ג'יזל בונדשן. בעונה הנוכחית אנו מבססים את הקישור המקומי של המותג לעולם התוכן הזה, דרך מגוון פעילויות כדוגמת תכנית הריאליטי המקומית "הדוגמניות 3", הקמת אתר אינטרנט ישראלי וחיבור חזק למגזיני אופנה ולייף סטייל בשילוב נערות זוהר מקומיות. ישראל נחשבת לאחת מהמדינות היותר- אסטרטגיות למותג VOGUE שפונה לקהל בעל אוריינטציה אופנתית מפותחת, ואנו משוכנעים שנמשיך לצמוח ולהוות דוגמא למדינות אירופאיות נוספות.