חברת יארא לפרסום ויח"צ יוצאת במסע פרסום למשקה האנרגיה XL בהיקף של 2.7 מליון שקל

ביום ראשון הקרוב יתחיל מסע פרסום למשקה האנרגיה XL תחת הסיסמא "הלילה של XL ארוך יותר ". קמפיין הפרסום יתמקד באינטרנט , שילוט חוצות , רדיו ומעט טלוויזיה. תקציב הפרסום עומד על 2.7 מליון שקל. הקמפיין פונה לקהל הצעירים – "הבליינים", אוהבי מועדונים בגיל 18-25.



חברת XL העולמית בחרה ביארא להוביל את קמפיין הפרסום בישראל וזאת לאחר ההצלחה של קמפיין הפרסום במגזר הערבי .



משקה האנרגיה XL משווק בכל העולם המערבי והושק לפני שנתיים באירופה.


למרות ש- XL עד היום לא פורסם במדיה הכללית הוא זוכה להערכה גדולה בקרב קהל היעד. בבדיקת העמדות של קהל המטרה כלפי XL קיבל המשקה ציון של 7.9 מתוך 10 שנחשב לציון גבוה (המחקר בוצע ע"י מכון מחקר ברנדמן). XL במחירים נמוכים יותר בהשוואה למותג רד בול.



לדברי באסל זועבי, מנכ"ל יארא, עד כה פעלה יארא לפרסום רק במגזר הערבי. "לאור הצלחתה XL החליטה לתת ליארא להוביל את ההחדרה בכל השוק הישראלי. ההחלטה של XL העולמית מצביעה על אמון גדול ביכולות המקצועיות של המשרד, אנו בטוחים במוצר ובהצלחתו בשוק".

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)