חברת סידס, רק הטוב ביותר, המייבאת ומשווקת את מותג השוקולד האיכותי 'לינדט' בישראל, יוצאת בפעילות קד"מ חוויתית לקידום סדרת לינדט אקסלנס, תחת הסיסמא: 'הטרקלין של לינדט', בהשקעה של חצי מליון שקל.
במרכז הפעילות יעמוד טרקלין נייד בעיצוב מהודר ויוקרתי של 'לינדט' שיסתובב במוקדים מרכזיים ברחבי הארץ: משרדים, מקומות בילויי קלאסיים, מתחמי פעילות ופנאי כגון: נמל תל-אביב ואחרים ויציע ליהנות מחוויית שוקולד באמצעות הפעלת 5 החושים בליווי טעימות. הפעילות ללא תשלום. כמו כן ניתן לרכוש בטרקלין מוצרי לינדט מסדרת "אקסלנס" במחיר מיוחד.
לדברי נילית אשר, מנהלת המותגים המתוקים ב"סידס רק הטוב ביותר" המשווקת את "לינדט" בישראל, מדובר בפעילות ייחודית ויוקרתית אשר מטרתה לחזק את ערכי המותג 'לינדט' כשוקולד איכותי. לדבריה, כדי להפנים את העוצמה של 'לינדט' כמומחים לשוקולד יצרנו חוויה יוצאת דופן אשר במרכזה חווים המשתתפים תוך כדי שימוש ב 5 החושים את העצמה שבשוקולד משובח.