חברת קונדומי R3 יוצאת בפעילות שיווקית להגברת המודעות לשימוש בקונדומים במהלך חודשי הקיץ יולי-אוגוסט ותציב אלפי קונדומים חינם בשירותים של ברים מובילים ברחבי תל אביב. בנוסף, תעלה החברה בקמפיין שילוט. פעילות הקד"מ הינה במסגרת שיתוף פעולה של הועד למלחמה באיידס ועכבר זהב הברים הקוראים לעידוד למין בטוח בקרב צעירים.
במקביל תעלה חברת R3 בקמפיין שילוט לחיזוק המסר לחשיבות השימוש בקונדום בברים מובילים בת"א שילווה בסיסמא "קונדום R3 – להרגיש בטוח…ולהרגיש" (עומק התודעה) ותצא במבצע קידום מכירות לחלוקת קונדומים, באמצעות דיילות, במהלך כל סוף שבוע של חודשי הקיץ, באזורי בילוי מרכזיים בגוש דן.
לדברי שרה גולדמן, מנהלת מותג קונדומי R3, "הפעילות הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה, שחרטה על דיגלה את נושא קידום המודעות לשימוש בקונדומים בקרב הציבור הצעיר". לדבריה, השירותים במועדונים ובארים הינם מקומות בהם יש תנועה רבה של צעירים המצריכה חשיפה מקסימאלית לעידוד השימוש בקונדומים אשר יחנכו למין בטוח.
מסקר שערכה R3 באמצעות מכון המחקר "מותגים" בקרב 350 מרואיינים בגילאי 18-35 המהווה מדגם מייצג, עולה כי 65% מהגברים ו 53% מהנשים אמרו כי הם מחזיקים קונדום בארנקם האישי ומקפידים לשמור על מין בטוח.
לדברי גולדמן, "חשוב לנו להעביר לקהל בני 18 עד 35, המהווה קהל יעד עיקרי בתחום הקונדומים, מסר של מין בטוח ולהגביר את המודעות לשימוש בקונדומים כאמצעי היעיל ביותר למניעת מחלות מין והריונות בלתי רצויים".